You've only got three chocies in life. Give up, Give in or Give it all you've got.

Hallå! Jag har haft bloggtorka och inte vetat va jag ska skriva om. Jag har varit hemma mesta dels. nu när jag även jobbar helgen har ingen ork mer än bege mig direkt efter arbetspass! Slutar snart kanske träffar Can. Sen har jag har ju en tendens att gå ide när höstmörkret träder fram. Nu när alla mina favo serier b.la SOA, Bing Bang Theory o Criminal minds nya avsnitt är ute fastnar jag i mitt rum! De som kommer få mig ut mest nu är träning! ÄNTLIGEN! Jag har köpt ett årskort!
 
Fredags med flickorna! Efter hundra försök vart bilden bäst när ingen va berred! Bild är som bäst när ingen är redo på tycker jag.
Torsdags när jag va barnvakt åt mitt hjärta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0