If You Don't Stand For Something, You'll Fall For Anything

Helluuu!!
 
Varit vaken sen ett par timmar tbx. Sjukt skönt o vakna tidigt och va pigg. Jag har ätit frukost i lugn o ro samtidigt som jag hunnit göra en del grejer som jag skjutit upp. Riktigt bra start på dagen. Jag ska städa mitt rum sen ska jag bege mig till träning strax. Sen blir de jobb. 
 
Igår va jag ledig. Det behövdes efter en tunga helg på jobbet. 
 
Jag börja dagen med lunch med Mama!
MUUUMS! Friterad banan med glass o sipar till efterätt!!
 
Efter allt gott o onyttigt jag stoppa i mig drog jag till gymmet med min brukare. Vi tränade i ultuna på friskis o svettis. Gick hur bra som helst. Körde hårt. Blev 9 km crosstrainer 20 rod masking och sen massa styrkeövningar.
 
Kvällen tillbringa jag hos Hena med Ula. 
Super Mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0