Sometimes you gotta tell some folks..."Either back me up or shut the fcuk up"

 

Heellllu!

Nu va d länge sen jag va in här igen! Jag försöker komma ihåg att jag har en blogg och jag försöker ta tid o skriva men av nån anledning rinner de ut ur sanden. Även om jag får tusen tankar om va jag borde skriva o inte skriva.  Jag har haft fullt upp senaste två veckorna. Jag vet inte längre vart tiden tar vägen. Nu är de ny start på veckan iaf och de är skönt att de börja med sooooool. Jag är på jobbet slutar om en timma. Då ska jag ut o njuta av fina vädret.

Började dagen så här. Klockan va typ 5:30...Men tog de bara lugnt innan jag tog bussen till jobbet.
Mina favo macka nu keso med avocado och citronpeppar på MUMS!
Avundar lille bror som är uppe i järvsö!!
Förra helgen! Grym helg! Jag o mina pinglor!
 
Lycklig! Real Madrid i mitt <3 för evigt!
 
Peace N Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0