What's meant to be will always find a way

 
 
Heeeey!!
 
Idag är det ingen vanlig dag för det är min dag. Jag har lagt upp dagen bara efter mina behov och de som gör mig glad. Jag kände att det va länge sen jag tog hand om mig själv och unna mig själv egentid.  Jag har inte ens haft semester i sommar än buhu!! Så dagen har gått åt att fixa håret, behandling för ansiktet o kroppen. Har hunnit med shopping och snart ska jag möta upp mina bffs för myskväll. 
 
Sitter och skriver från min iPad som jag inte förstått mig helt på. Ibland är den så underbar och gör livet en smula lättare och andra ggr som jag velat stampa på den. Hur som helst är jag glad att ha den nu och kan få mkt gjort. Om ni ser lite mer stavfel än vanligt ha överseende. 
 
 
En skön familjedag. Grill och fotboll m syskonen. 
Jag o sessan Stephie.
En av många underbara dagar i eSthlmo. zahra som vanligt skämmer bort mig med sin underbara mat. Va på föreläsning i mosken df har jag sjalen.
Fika med Mama. 
Nä nu måste jag skynda mig. Mobilen bombaderas av otåliga häxor. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0