When you repeat a mistake, it's not a mistake anymore. It's a decision.

Helluulu!!

Vilket underbart väder det har varit på sistonde. Bortsett då de har regnat då. Men de behöver väl oxå komma. Dagarna blir så mkt lättare när det är soligt väder. Jag har passat på att vara ute de soliga dagarna. Helt underbart.

Här kommer några bilder som jag kommit ihåg att ta från senaste dagarnas äventyr.

Tine va på besök från Belgien med barnen! Hade saknat de otroligt mkt! Vi var på Wasaparken så barnen kunde leka samtidgt som vi umgicks.
Min underbara extra mamma och Supersöta Tine.
 Med min lilla sötnos påväg på äventyr.
Söndags kväll hos Concy! Film och vin. Underbar slut på veckan.
På träning med Goci!
Så här kan ett sms mellan mig o älsklingen Iva se ut! jag provade tröja o undra om va hon tyckte.
En underbar kväll hos Gunilla o Co. Spelade Kubb och fikade. Snodde Inez coola keps!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0