Challenges are what make life interesting, overcoming them is what makes life meaningful.

Heeeeeeeeeey!
 
Jag slutar jobbet snart men känner mig inte alls så trött! Trots att jag inte sov så länge. Igår va jag ledig typ, Började dagen med att fika med tjejen jag är kontaktperson till sen träffa jag hena för shopping. Handla massa fint jätte nöjd! Kvällen sluta me träning. Sen va jag nöjd o hade lite fredagsmys hemma.
 
Älskar att jag tränar. Inte nog me att kroppen blir starkare men oxå att jag blir så pigg! Gått ett bra tag nu sen jag va i min dåliga sömnperiod. Jag kunde sova upp till 13 tim utan o känna att de va nog. Jag ska strax gå o träna wohoo! Sen ska jag ec träffa Concy o Mariell. 
 
En favorit just nu. Går på replay
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0