the best way to live a miserable life is to pay attention to what other people are saying about you

Heeeey
 

Jag förstår inte hur tiden kan gå så fort. Jag vet att jag tjattat om de tidigare. Men de majmånad redan!! Veckorna flyger förbi som dagar. Haft underbara dagar. Jag har haft fullt upp hela tiden. Så haft en lugn dag idag. Har grillat, fotbollskvällar (som vanligt), tränat som fan, Myskvällar, föddelsedagskalas o tivoli. Det är härligt när de sånt fint väder så man kan göra massa kul ute oxå. 
 
Grillning på valborg
Stolt Madridista! Jag o Concys lilla kusin va d enda som va fotbolls intresserade av fotbollen på tv när alla andra ville festa:p på valborg
underbar utsikt utanför jobbet!
Har varit mkt åkande me underbara Rico! Thank You!
Spendera dag på stan m lillebror som fyllde år! Stolt stora syster! 
Fira även lilla Vincent som fyllde år! Mina sötnosar!! 
Buseri på jobbet! 
Trevlig överraskning på jobbet! Fick fin besök!
Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0