I’m not afraid of storms, for I’m learning to sail my ship.

Heeeej!
 
Sitter i min säng o helt död! Jobbat o sen körde jag träning direkt efter. Känns som nån har bankat energin ur mig! Att jag sov tre tim inatt gör inte saken bättre! Glad att jag kommit igång me träningen iaf!! Nu hinkar jag kaffe medans jag fixar mig för snart ska jag få skjuts för de blir stor äventyr! 
 
 
En av många bra soundtracks från grymma filmen Django. 
 
Här kommer blandning av bilder!
Laddar inför matchen
Taggad inför träning! psykoooz!½
Tennis Time! Mördarpasset me stryke, core o tennis! Kroppen va urfunktion i tre dar efter de ihh!
Veckans biljetter till riktig stor lyckla!! 
Gudfadern maraton igår! De va på tiden för jag måste nog va den enda på planet som inte sett filmerna!
En av många myskvällar hos Iva O Rico! Bästa stämningen med Bästa sälskapet
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0