Never do something permanently stupid just because you are temporarily upset.

Heeeeeeeeeliiiuuu
 
Jag känner mig som en zombie. Jag e helt slut inte sovit en blund inatt. Jag vet inte hur jag klarat mig igenom arbetspasset idag. Jag hade bestämt mig igår att träna idag eftersom jag inte kommer kunna imorgon. Så trots brist på sömn ska jag gå till gymmet. Får se hur mkt jag kommer orka. Men dit ska jag garanterat!
Passar på att lägga upp lite bilder nu när jag ändå inte har ork o skriva så mkt.
Igår kväll sluuuuut! Va så slut att jag inte orka ens ta bort sminket!!!
Invigning hos Hena. Vi åt vår första middag i hennes nya lägenhet!
 
Busungen! Varje kväll kommer han o ska krypa sig bredvid mig och va m va än jag gör. Vissa kvällar slutar me d att han somnar me mig! Helt underbart!!! Njuter till max nu sen kommer han bli stor o aldrig göra sånt!!
Min känsla VARJE DAG!!!
Såg Sverige möta Argentina på Friends arena! Underbar känsla! Va dock jobbigt att va så nära grymma spelare som Di maria, Higuain, Zlatan och Aguero men inte gå fram som en kille i publiken gjorde springa på plan bara!
Grymt att känna sig uppskattad på jobbet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0