There smites nothing so sharp, nor smelleth so sour as shame

Hellu!!

Jag e så glad! Äntligen är solen här!! "Snälla kära sol stanna kvar du har varit oerhört saknad" Jag blir piggarw gladare och snällare. Solen är min energi! skönt att få gå runt i vårjacka äntligen.

Igår va en härlig dag. Tog en välbehövd sovmorgon. Jag tog i massa massa grejer som jag skjutit upp b.la ringa samtal som behövdes göra sen ett bra tag. Påminnelse till mig sj om jag inte vill sitta i tel två tim nästa gång så är de bäst att jag gör mina ärenden på en gång.
Jag åkte ner till blodcentralen igen för ge blod. Jag fick sällskap av Richard som oxå gav. Vi va där drygt två timmar. Men de va riktigt kul m personalen o alla andra. Mot kvällen tog jag en fika m Ivonne. Lika mysigt som vanligt. Va helt slut så åkte hem o mös m familjen.

Nu ska jag till frissan o klippa mig. Ska bli skönt o få det gjort.
Sen ska jag träffa Goci för att träna. Efter träningen blir de direkt hem till Sussi. Och sen ska jag möta Ivonne. Kvällen ska jag tillbringa m Hena o se skräckfilm hihi. Det blir en lång men rolig dag. Får passa på att göra massa när jag kommer ändå ha fullt upp med jobb i helgen.



mumsmums! Efter blodgivningen behövde jag näring!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0