Forget what has hurt you in the past, but never forget what it has taught you

Helluu!!
 
 
Nu hände de jag har slupit undan senaste två åren typ. Förkyldningen slog mig. Ligger hemma febrig. Har inte haft feber sen jag vet inte när. Har varit små förkyld två tre ggr men inget som fått mig så pass att jag måste ligga hemma i sängen:(
 
Jag har knaprat halstabletter, te Cvitamin, värktabletter och massa vatten. De vägrar släppa sig. Min fina familj är grymt gulliga. Mamma som handlat de jag behöver och brossorna som hämtar minsta lilla. Iva o Ric va även förbi och lämna lite grejer jag behövde så jag skulle slippa ta mig dit. Underbara kollegor som ringt o kollat hur jag mår.
Tittat på lite filmer o lyssnat på massa musik. Köpt nya högtalare. Mina öron njuter som bara den! Dock tycker jag synd om grannarna. Men idag är jag sjuk och då får jag va lite jobbig :p
 
Jag har haft bra vecka. Jag har hunnit me att luncha med mamma, Fika med Tess, Träna m Goci,Myskväll med Concy och Mariell, sitta i sköna solen då den va uppe iaf och fotbollskvällar me de bästa! Passat på göra massa för skulle jobbat hela helgen, Hann bara jobba fre o lörd. Gick tidigare igår och idag fick jag sjukskriva mig. 
 
Nyttiga varianten av efterätt. Turkisk yoghurt, honung och massa nötter! MUMS
Och sen mindre nyttig efterätt o jävligt god!
En av fotbollskvällarna på allstar! Champions League matcherna.
På träningen! Älskar Fitness24de har tjejgym och de har öppet dygnet runt. 
Hos hena kolla på skräckfilm. Mysigt och läskigt
Tröttis på jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0