Telling the truth and making someone cry is better than telling a lie and making someone smile

 
Heeeeey!!
 
Haft underbar dag idag. Vakna till de fina vädret. Ätit frukost i lugn o ro med mamma. Jag va i stan o mötte min brukare. Vi tog årets första glass vid ån och sen fika Guntherskas uteservering i de fina vädret. Grymt skön känsla att sitta ute o solen o bara njuta av de fina vädret. Jag träffa Hena vi tog en promenad och va i Gottsunda centrum. Hon va nyfiken på Sats. Så vi kolla runt lite där o sen handla vi lite. Nu ska jag gå o träna. Äntligen! Jag har varit sjuk och haft fullt upp på sistonde så jag har verkligen inte haft tid över.
 
Fotbollskvällar som vanligt! Satt på restaurang som vi hade för oss själva!
Satt me dessa grabbar b.la (bild från en annan kväll)
Sthlms bästa kebab!! MUMS! Så här ska en kebab tallrik se ut!
Va på kryssning! Underbart att komma bort och de enda de du ser är havet! Grymt skönt!
Med bästa sälskapet!
Underbar kväll!
 
Mee!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0