The most important thing in communication is hearing what isn't said.

 
 
Hellu!!
 
Jag känner mig helt sliten! Ouff! Förstår inte hur tiden går så fort. Jag har varit ute o gjort massa och de blir ingen vila hemma heller. Vet inte om de för de blivit bättre väder eller om de träningen som sätter sina spår. Men känner mig otroligt energisk!! Va så uppstressad igår så jag kunde inte koppla av så jag somna alldeles för sent. Blev max tre tim sömn! BUHU!!  Jag är på jobbet nu och slutar om ca en timma. Efter jobbet ska jag träffa min brukare på en fika. Vi ska sitta på fågelsångens uteserverin! Lovly!
 
Har haft rast så jag har druckit en kopp te o blädra bland tidningar. Skönt o kopppla av lite.
Åt en nyttig och god frukost imorse! MUMS
Min bästa vän under träningen! Rekomenderar varmt om man inte har ork så ger dig den massa energi! Jag har använt den ett tag nu men ska försöka utan o se hur de går.
Helt slut här om dan körde två timmars pass non stop.
Umgicks me nykära paret helt underbart! Blev en hel dag av middag fika o biljard!
Underbar dag m underbara människor!
Haft kuliga fotbollskvällar med b.la dessa grabbar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0