You don't always get what you wish for. You get what you work for!

Heeey


Nu äntligen har jag fått lite ledighet. igår flexa jag så jag sluta några timmar tidigare. Glad över det för jag fick en massa gjort. Direkt efter jobbet träffa jag min brukare. Vi satte oss på bryggan med varsin kall kaffe dryck minns inte namnet från esspreso house. Den va såååå goood. Sen åkte jag till Iva o Ric. Jag o Iva njöt av vädret, åt jordgubbar, hade jätte djupa disskutioner. Det va riktigt härligt tills Ric krävde uppmärksamhet genom att sparka fotboll på oss. Jag o hann sparka boll medans Iva hämta barnen. På kvällen umgicks jag med Hena och Ula. Liten tjejkväll med matlagning och film.

Idag har jag tagit de lugnt och umgåtts lite m syskonen.
Nu är jag snart i sthlm! woopwoop




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0