What You Allow, Is What Will Continue

Jag har brist på insperation att skriva just nu. Jag har ju mina perioder som ni märkt. Sen beror de mkt nog på att jobbat väldigt mkt. När jag fått tid över har jag spenderat tid med vänner eller familj. Jag kan inte fatta att det är redan lördag. Hänger inte med alls. Jag jobbar heldag idag tyvärr. Jag har hunnit iaf vara på stan me en kolega och kollat runt och shoppat. Ikväll har jag inte planerat nått än. Beror på hur jag känner mig. Jag slutar sent och börjar 7 imorn. Men man vet aldrig med mig är jag inte för seg kommer jag ändå hinna med mkt.
 
Här kommer lite bilder från veckan..
 
 
 
Luncha med min brukare på Tacobar för första gången väldiiigt gott!
En skön hemma kväll med vänner! Adi spelar trumma typ o vägrar bli fotad!
Min älskade afrikanska drottning. Vilken balans!
Några ungdommar börja slita av sig kläderna o bestämde att ta en dopp tidigare idag!
Fika me busfröna!

igår unna jag med en ordentligt frukost! Ni anar inte hur nöjd jag va efteråt:D! Välförtjänt för jag ej ätit riktig frukost på veckor nu!
 
Peace n Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0