Lord Bless Our Week. Don't Allow Anyone Steal Our Joy




Nu är jag tbx igen! Har haft mini semester. Jag har varit i sthlmo tors-sönd. Jag som båda älskar sthlm och har umgåtts med mina underbara tjejer har haft de dunder! Jag har tillbringat tors o fred hos Goci. Jag har hjälpt henne att  packa för hon ska bo utomlands också några månader! Don’t Like! Eftersom de varit trist väder har vi varit inne med hennes korridors vänner och chillat. Det har varit riktigt mysigt! Lörd-Sönd Var jag hos Zahra O Mogge. Även där har vi varit bara inne men de va skönt och behövligt. På lördagen förberedde vi inför Zahras födelsedag och fira henne på kvällen. Vi var bara tjejer och lilla Ali va me oss firades en stund för han fyllde 1,5 år. Det var riktigt kul. Blev massa dans, snack och grymt god vattenpipa!

 

Men nu är man tbx till verkligheten. Jag har inte sovit en blund inatt vrf vet jag inte!? Efter 752 försök av vändningar i sängen för att somna gav jag upp runt 3:30 skulle ändå upp 5:30. Så då gick jag upp och börja fixa mig. Jag tog ansiktsmask, hårinpakt, manikyr och smink. Jag skulle sluta fyra idag och njuta av det fina vädret. Men eftersom det var brist på personal får jag jobba över…

 

Så ikväll blir det hem och sova sen upp o jobba köra samma vända imorn igen=)! 


Vackra ballongerna


Lilla Prinsen


Min Ängel

Vackra flickorna


Maten! (Jag gjorde bålen stoooolt riktigt gott första gången jag gjort)


Jag stod för dekorationen!!

Mina hjärtan!!

Jag o älskling flummar!

Fråga grannen om folie...De va generösa:D

Älskade Alawi ledsen för de dags lämna festen för att sova!


Älskling flippar!!

Önskar jag fått mer bilder glömde ta som vanligt! har inte fått resten av tjejrna med! Men de va en kväll och minnas för alltid!:D

 


Imorse klocklan 6:30 hoppar på bussen m Zizi och de första busschaffisen gör när vi ska hoppa på är att ta ut en cykel från bussen och cykla iväg?!?! Haha såg inte klokt ut...

Nä nu ska jag ta rond två o jobba vidare! Peace N Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0