I Do it Because I CAN. I can Because I WANT to. I want to Because you said I Couldn't

MUSIC IS MY DRUG...
 
Finns inget i världen materiellt vis som kan få mig på bättre humör än musik. För cigg lr choklad brukar inte heller vara en besvikelse:p Eftersom jag har varit under stor press och varit på "torra land utan vätska" har jag tappat bort mig nästan. Jag ger mig och de som sker just nu lite mer  tid. Det verkar som de är bästa just nu. Jag är tacksam för erat tålamod. De här är vad som kickar igång mitt humör just nu.
 
 
Gå på hennes konsert?? ViLL ViLL ViLL
Skitungen e GRYM! Skulle inte banga att dansa m han för han kan! omg...i know hört den tusen ggr senaste veckorna nu men inte helt trött än Blir alltid så glad av att se den här musikvideon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0