Don't facebook your problems. Face them!

Exakt som statusen säger ja lägg ner folk! Sluta skriv era privatliv o lös de stället! Omg känns som vissa glömt sin självrespekt o vad facebook handlar om o att man kan skriva vissa saker så öppet ens. Sen så skiter jag plus 3/4 av dina fb vänner fullständigt i om du nyss druckit en kopp kaffe lr du gått på promenad!!!  Jag har stoppat min sida visa nya händelser från d som e mest dryga men vissa har ibland vettiga inlägg o vissa vill man inte ta bort helt enkelt så d här är va man få stå ut me! Skriv en blogg lr twittra istället!
 
Jag har kollat igen om min blogg lite. På gamla inlägg. Mitt skrivande va mkt bättre då och synen på livet va lite
anorlunda. De va sjukt kul o intressant för mig att läsa inlägg från förr. Riktigt glad att jag har blogg ibland. 
 
En liten påminnelse för nya sjuksköterskan glömde nästan alltid logga ut. 
 
Lilla jag idag hitta fin plats o meditera på. 
 
 På tal om meditation omg denna låt e så bra! Älskar pianomusik.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0