Your worst battle is between what you know and what you feel

Senaste fem dagarna har varit uttmattande. Så idag skulle jag va ledig. Som jag verkligen sett fram emot. Ville hinna göra saker som inte jag hunnit men först o främst såg jag fram emot att ha en lugn sovmorgon. Men nej typiskt så ringde telefonen konstant och de va allt från jobb till vänner o kusiner. Så till slut gick jag upp stängde av ljudet åt lite frukost i lugn miljö. La mig igen på sängen för att vila en stund men lyckades somna o vakna sent så halva dagen förstördes. Enda vettiga är väl att jag tillbringat halva kvällen me lillebror o hans läxa. Lära han matematik! Lyckades till slut! Min kropp e utvilad men inte hjärnan. Så efter det har jag bara varit o degat. Telefonen ringer fortfarande o ja e så tröööttt! 
 
Här kommer iaf lite bilder från senaste dagarna.
Lille Theo som kom o hälsa på mig me Mamma Eva Lena på jobbet! Helt underbart jag va helt såld. 
Här håller föddelsesessan o killen på att smider planer! Urgulliga!
Hehe Husse upp o ner! Efter alla nypningar han utsette mig för va jag lycklig medan Iva försöker få stop på de
Nu va de dags för Adi o få lite stryk! Ingen kom undan! 
De höll på riva ner hela huset men ingen gav upp! 
Annie och Husse! Helt slut efter allt kaos
Me and Rico! Fotbollskväll igår kväll! Då vi bevittna underbara matchen mellan Sverige o Tyskland b.la.
Med jobbet på utbildning! Hade träsmak i rumpan inte van o sitta 9 timmar! Som tur hade vi iaf lite raster!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0