Your life is a result of the choices you make

Ohh vilken lycka. Va riktigt kul att RM vann igår! Skrek som galning! Då jag fick se matchen åtminstånde. Jag fick skjuts av Keiwan som tur igår och tack vare kollegor som släppte mig tidigare skulle ja hinna se matchen. Men lille bror som hade tråkigt o rastlös vägra låta mig va ifred. Han ville att ja skulle va med. Han börja asgråta när jag bad han gå så de sluta me att ja fick se små glimtar av andra halvlek. Ljuset i mitt hjärta de är han.
 
Jag vakna på rätt sida idag pga fina avslutningen igår kväll. Så allt rullar på bra. Jobbar dock enda till fyra..ush. Ska efter jobbet träffa brukare sen ska jag sola. På kvällen ska jag till Iva. Lugn och skön torsdag!
 
Kanelbulledagen Mums! O dessa är rosa som stöd för Rosa Bandet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0