We are what we do, and not what we think we must do

Göd mörning!
 
Kan inte fatta att de ons redan och 3 oktober!! Tiden ba flyger iväg! Har börja dagen väldigt lugn ätit frukost m pappa. De va riktigt skönt. Länge sen vi fick egentid.Nu sitter vi framför egen data. Hehe nya tider verkligen. Snart ska jag mot stan strax o fixa lite ärenden b.la lämna in mina skor för de ska klackas om! Slitit sönder de!! Sen blire jobb!
Utsikten från jobbet Vackert med höst men drygt att sommaren är över.
 
Igår gorde jag inget va hemma bara. Jag hade planer men ställde in va helt slut. Vart piggare mot kvällen så ja drog till Toni o kolla på fotboll m Martin, Micke o hans vän. Idag spelar RM och typiskt så jobbar jag kväll IGEN!
Så missar första halvlek som vanligt.
Här går de bra för Chelsea och Martin va as lycklig.
 
 
Schöööön 
Schöööön


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0