Friendship is one mind in two bodies

Grattis Min Stjärna!!
 
Du är min stjärna
Du leder mig när jag är vilse
Du finns alltid där för mig
Du är min glöd
Du får mig att le
Du är min detektiv
Du ser om nått är fel
Du gör mig trygg
Du är min andra halva
Du gör mig hel

DUDUDU!! Det här är Tio av Hundra saker du är för mig. Jag är tacksam och enormt lycklig att just idag för 26 år sen skänkte gud en av sina änglar till jorden. Jag kan inte med bara ord beskriva mina känslor för dig önskar du kunde se via mina ögon va du har för värde för mig. Oavsett vad kommer jag alltid stå vid din sida. För du har ett värde för mig som inget kan mätas med!!Tack för att du är DU baby! Jag älskar dig!!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0