Do not chase people. Be you and do your own thing and work hard. The right people who belong in your life will come to you, and stay.

 
Sitter på jobbet en fredagskväll! När jag kan göra hundra andra saker med vänner de svider lite ja men försöker tänka possetivt de kommer löna sig me pengar iaf och va ute åtminstånde igår. Imorn innebär mindre ångest och lite rikare...=)
 
Påsistonde har jag inte orkat göra mkt jobbat mer än 100%. Så mestadels har jag tillbringat min fritid hemma. Inte orkat mer så jag har ställt in massa roligt trist nog. Dock har de innebärt att jag spenderat massa tid med familjen vilket är otroligt värdefullt för mig. Ja får träningsvärk i hjärnan och ångest av tanken på träning. Har köpt årskort en månad tbx och inte ens gått dit en gång!!
 
Till mina nära o kära tack för ert stöd för att ni funnits i den tunga perioden för mig. Tack för att ni haft tålamod fast jag vart super dålig att höra av mig och att ni funnits där jag när jag behövt. Ni vet vilka ni är! Ni är diamantvärdaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
 
 
Här kommer lite bilder på senaste tiden!
Jag nyss! Sliteeeeeen sheeej!
Lillebror försöker hjälpa mig plugga! Viktig uppsats som jag fick VG! WOOPWOOP
Hembakat baklawa från zizi på jobbet MUMS!
Härlig bild i trapphuset! Nån granne e tydligen konstnär!
Hahaha känner mig inte träffad!
Ljuslinga jag tog hemmifrån! Kände att de behövde lysa upp lite trädgården på jobbet me hjälp av Ing för lilla jag fick ju inte upp den:D!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0