First keep peace with yourself, then you can also bring peace to others.

Heeeelliiuuu!!

Sitter hemma hos G o T. Precis ätit grymt god frukost. Efter långa natten behövdes en lång sovmorgon även om de känns jobbigt o sova när jag är här.
Igår va helt underbart. Kom rätt tidigt till sthlm. Det va grym dag min älskling överraskade mig me min favorit rätt som ja älskar när bara hon lagar köpt tårta o present för att fira min föddelsedag. Min fina vän s grymt tacksam!!  Sen gick jag och tjejerna gick ner på stan och shoppa en del. vart helt slut så mkt fint o så mkt folk. Jag är nöjd med mitt köp. Även om ja vill ha mer:p. efter shoppingen träffa jag M på en fika i stan. Vi satt på ett ställe jag kommer garanterat gå till igen. jag åkte tillbaka till tjejerna och vi börja fixa oss. de va korridorfest med massa olika människor. Det va riktigt trevlig stämning.
Nu ska jag träffa Z sen C och mot kvällen blire en till fest. Whiiiiii


Efter fika o shopping!

Jag o M på fiket

Mina fötter gjorde så ont att jag slängde av mig skorna och gick runt på både fiket o sista shopping stället utan skor:p

Godis färskt direkt från Kurdistan. MUUUUMS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0