Don't judge someone's Choices without first knowing their Reason

Heeeeeeeeeeeey!!

Sitter hos C som är förkyld puttinutt!! Har varit lång dag. Jobbat sen träffa min brukare på lunch. Gick direkt efter o träna va lite dumt innan jag lät matsmälltning komma igång. Fick håll riktigt snabbt när jag sprang på bandet så körde styrketräning. Hade ingen motvitation. Va trevligt o mer prata me bekanta man inte sett på alla. Sen träffa jag H över en fika. Det va de bästa på hela dagen vi behövde lite ensam tid o de va riktigt underbart. Nu ska jag strax till A en stund innan jag drar hem och umgås me familjen. Brorsan fyller 17 år så de ska firas lite. Kan inte förstå hur tiden går fort kändes som jag fick min bror nyligen. När jag va upprörd och glad. Han tog min plats men de va roligt o ha en liten bror. Nu är han längre än mig och grymt klok! Riktigt stolt syster. Även när ja vill spö skiten ur de när de busar.

Imorgon blir de tåget till sthlm wiiii med massa äventyr som väntar!

Darkness cannot drive out darkness; only light can do that. Hate cannot drive out hate; only love can do that.


 
Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0