Fall seven times, Stand upp eight

Snart är skönaste dagen på veckan slut. Har varit ledig idag o bara varit hemma o vilat. Ser inte fram emot imorgon. Jobbar långt arbetspass och bestämt mig att gå träna efter. Jag som älskar annrs att träna tycker de drygt o gå dit men när jag är där vill jag inte gå. Häromdan va jag där till tolv på natten o hade varit där tre timmar då! Eftersom jag haft latis dag idag blire träning imorn och inga ursäkter accepteras!! Jag har inget alls planerat inför veckan konstigt nog. Kanske lika bra när den veckan varit så hektisk! Hade tänkt sätta upp lite bilder men de är sparade på jobbets data. Så här kommer två låtar jag fastnat för och lite sköna insta bilder.
 
 
Hatar frisörer som gör så här! Tack vare de har jag frisör skräck. Älskar mitt hår sen jag klippte sist men vågar inte gå till frissan för de kommer klippa för kort!! Så funderat ett tag på om jag ska klippa mig lr inte och om de nån som vet bra frissa! Säg till tack.
ÄLSKAR den här hahah
 
borde ha så på varje ställe
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0