Strength never comes to those who are strong, it often comes to those are weak, because, for all they need is to motivate themselves to be back with life

Ohhh jag orkar verkligen inte. Vilken dag jag vet inte om nån har lagt förbannelse på mig eller satt onda ögat. Sen jag vaknat har saker o ting gått upp o ner. Helt otroligt. När nått possetivt dykt upp har de slagits omkull av all negativitet inget verkligen inget har gått min väg. Känns som jag kommer gå in i vägen. Jag vet varken bu lr bä längre. Livet har tagit en väg där de bara går neråt just nu. Dagen slutar nu med hemsk besked. Ännu en person har gått bort. Jag vill ba spricka av alla känslor som samlats till en bomb som kommer inte ut. Sitter med gråten i halsen och försöker göra verkligen allt för att stå på bena. Jag behöver all styrak jag kan få. Jag ska strax gå o umgås med vänner. Behöver en lugn kväll med nära.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0