Being hurt is something you can't stop from happening, but being miserable is always your choice

Sitter framför tvn. Hittat olika serier som är bra och för en gångs skull är d svårt o välja. Annrs stänger jag av tvn ganska fort för hittar inget bra. Sitter med en glass och smaskar. Jag borsta tänderna för inte så länge sen så blir en ny omgång snart! 
 
Jag har haft en ganska skön måndag. Börja dagen me lite städning sen gick jag till blodgivningen gav blod. Dem är så grymt bra som jobbar där. Tar verkligen god hant om en. Önskar de va fler som kunde vara blodgivare. Sen drog jag till jobbet. Efter jobbet åkte en stund till Heidenstam. Tittade på film (Avangers) med Richard, Husse och Toni. De va kul och hänga me pojkarna.
 
Imorn blire lugn dag. Ska sola fixa två ärenden på stan sen jobba!
 
 
 På blodcentralen
 
Ric får nog av Toni hehe
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0