Pain of yesterday is the strength of today

Heeeeeeeeeey!!

Ska strax bege mig till jobbet. Jag skulle varit och tränat just nu. Men bestämde mig för att ha en stressfri morgon och ba njuta. Har ätit frukost med mamma o pappa. Sällan vi hinner det så ville passa på.

Jag har jobbat nu 13 dagar i rad men ändå har jag massa krafter kvar helt sjukt  de är två dagar kvar sen är ja ledig EN dag. Jag klagar inte. Ni som känner mig vet vilken arbetsnarkoman jag är. Jag tror träningen gör mig extra pigg. Jag har haft trist period ett tag nu men nu ska jag ta tag i de.

Jag har varit på ansikts behandling och tränat upp mig de två sakerna gör så mkt för mig. Enda som saknas nu är lite sol. Men de kommer snaaaaart. Jag blir ju borta några veckor wooopwopp.

Efter jobbet har jag inte gjort några planer troligtvis hem och chilla...trist men sant.

Den här helgen innehåller bara jobb blää!!


Fick dessa fina blommor och fina asken av Gunilla och Inez på jobbet igår. Blommorna är till mamma. Hon lagade dolma åt de!!


Jag diggar den här låten fast jag hört den i flera veckor tröttnar jag inte:D



PEACE N LOVE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0