I only ask to be free. The butterflies are free / Charles D

HEEEY!!


Just nu sitter jag på jobbet. Har lite tråkigt så surfar lite på nätet och lyssnar på musik för att försöka få tiden att gå. Jag har idag vaknat me tuppen och gått och tränat tidigt...(skrev jag precis de där??!) Helt chockad va jag när jag starta på bandet och såg klockan ett tag tveka om jag inte drömde. Men när jag väl va klar va jag riktigt nöjd. Kom till jobbet tillräckligt tidigt för att hinna äta lite innan. Nu har jag ätit massa kakor eftersom vi fira en kollega som fyllde år. Så blir extra hård träning imorn! Fan va jag älskar att träna!!!

Sen senaste jag skrev har jag inte gjort nått mer än jobbat och träffa vänner. Jag har mest hållt mig inne vilket  oxå har varit skönt.

Jag börja ju skriva en ny blogg men eftersom jag ändå hade så mkt skrivet här kändes de lika bra och fortsätta här. Fick kämpa för att få tbx bloggen men så värt de!

så nu kommer de lite bilder jag satte upp på den gamla som jag vill ha här.

Tyckte självklart om bilden pga av fina texten:p


På Zoul med mamma

Fotbalje med varmtvatten en underbar känsla jag aldrig kännt kan bero på kalla fötterna som jag doppa i.

Fotspa med mamma

Fiskar som jag trodde ja skulle klämma sönder me tårna som kicklade super mkt i början men så grymt skööönt


Lilla jag på köksgolvet efter att jag proppat i mig överdrivet mkt av mammas goda mat


Jag och min pärla


Toscakaka som jag baka inte för länge sen


Fiesta hos Miss C i fredas häääärlig kväll


Bästa bilden hehe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0