When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile

HEEEY!!

Lilla jag borde skämmas för min dåliga uppdate som vanligt buhuuu!! Jag har ingen bra ursäkt mer än att jag inte orkat. Helgen har vart väldigt skön. Jobbat på Pellehuset. Lördags kvällen spendera jag med I. Vi satte oss på Aperetif, Hijazz och träffa upp M på hans nya kontor mitt i stan! Sen drog vi vidare till flurran och träffa upp T plus tjejgänget. Hade en helt underbar kväll. Söndagen va lugnare. Jag gick hem och va med familjen efter jobbet. De enda roliga på söndan va att en kund ringde som jag träffa dagen innan när jag jobba och fråga ut mig på middag.

Igår jobbade jag 12-21. Som tur slutade kvällen med H på Hijazz. Idag Jobbade jag och drog hem sen. Har pluggat lite och nu ska jag hoppa i sängs. Riktigt trött!!

Imorgon ska jag jobba sen ska ja hem under lunchen fixa lite. Ska träffa upp min extra mamma på fika. Träffa E på stan och umgås innan jag går på bio med min brukare.

Här kommer lite bilder från veckan som gätt o lite blandat.

Mums trodde jag skulle aldrig fastna för öl!


Bild från lördags.


Oxå bild från lördags


Jag o busungen vinc på kulturnatten


Firade att föräldrarna vart gifta i 18 år!!

Hellt slut tidigt på morgonen


Gulligt sms:D


Färga mitt hår...


Blev helt misslyckat!!


Blev överraskad på jobbet av blombud vem är du???



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0