Never give up on thing if you think you can fight for it..REMEMBER: It's difficult to wait but it's more difficult when you regret ..

Heeeeeeeeeeey

Idag har jag inte gjort så mkt faktist. Hade sovmorgon och vakna på rätt sida av sängen och kände för skippa frukost o ta lunch på stan. Så ringde min andra halva som trots sin förkyldning tog hon sig ner till stan för en dejt med mig! Det va riktigt skönt uppdatera om senast och tog en promenad till mitt jobb från stan. Efter jobbet åkte jag hem. Va för trött för att göra annat.

Just nu har jag inge mer o skriva om tyvärr. Livet rullar på i sin lugna takt. Familjen är d bra med, Jobbet har d minskat med så har mer fritid, Plugg segt men bra, Kärlek singel och väldigt nöjd Vänner jag har de absolut bästa man kan önska sig. *Peppar peppar* Jag har det riktigt bra har inget o klaga på.

Tung Text




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0