It's easy to stand with the crowd it takes courage to stand alone

HEEEEEEEEEEEEEy!!

Sitter på jobbet just nu. Vi har en liten fika paus. Har solen som skiner i nacken just nu. Det är riktigt härlig känsla. Sovit skumt inatt halvsov mesta delen. Nu försöker jag piggna upp med en kopp kaffe. För ikväll behöver jag alla krafter jag kan få. Ska fira min andra halva min underbara ängel som blir 25 år!

IVA DA DIVA
Som blir bara vackrare o vackrare för varje år!! Kommer ihåg när jag träffa henne för ca 8 år sen hon vet ej om de men fick jävligt bra intryck av henne så ja blev nästan småkär hahaha!! Hon tyckte jag va jobbig för jag va sån pratkvarn men jag vart nervös juuu!!  Sen dess har vi umgåtts och hon har stått ut me mig i mina värsta och bästa stunder. Vi har mkt historia bakom oss och jag är säker på att vi kommer få ännu mer i framtiden. Jag är så tacksam som har henne i mitt liv. Hon är  som adrenalin man blir så pigg av henne och hon själv är så pigg och alltid för roligheter. Samtidigt som man kan hamna i djupa disskutioner om ALLT och dela tankar. Jag älskar att vi har båda mkt gemensamt men vi kompenserar våra tankesätt så bra. Hon är en av mina väldigt stora stoltheter för hennes intelligens, moral, ärlighet och mest av allt att alltid se de goda hos människor oavsett bakgrund eller deras beteende. Som vi brukade säga i yngre åldern kliche citat ”We ride 2gheter and die 2gheter to the End”  


En kväll av MASSA Buuus


MITT ALLT!!


Och lite party musik inför ikväll!!



Kommentarer
iva

tack min fina fina ögonsten!! tack för att du stått vid min sida alla dessa år, tack för alla fina minnen du skänkt mig, tack för att du är du och INGEN annan ,så glad att jag fann just dig i dena stora vida värd! älskar dig så!du är BÄST!<3

2011-11-01 @ 12:28:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0