To live a creative life, we must lose our fear of being wrong

Bildregn! Tänkte eftersom jag är dålig me de! Gott o Blandat!

Klicka på bilderna så blire större!

min halv afrikans och svenska lilla syrra
Min halv Afrikanska/Svenska lilla syster!
Enda bra bilden på busungarna
tre busungar som inte kunde sitta still!
 Bästa paret i uppsala!!
Uppsalas bästa par!
Kvällens Vinnare ... puckla , vin och whiskey!
Kvällens vinnare av puckla champagne och fin whiskey
Underbara H och M
Underbara H och M
Jag o T för några vintrar sen <3
Jag o T för några vintrar sen
Gud va ja saknar T o J!!
Aw t och J sakknar som bara den!!
me
Me
Middag hos underbara G!
Middag hos G
så mätta och glada efter middagen hos G
Så här glad och mätta blev alla
Jag o min prins!! Saknar<3
saknar min prins grymt mkt

Underbara M och U som lärt mig de mesta om livet
gammal bild på mig o G
jag och underbara G
Jag o J på
jag o J på "galan":p
Jag o handsome G
Handsome G
PEACE
Peace N Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0