Didn't u know??..What goes around ..comes backs around

Heeey!!!

Idag har jobbat och d vart ganska lugnt på jobbet. Jag slet som fan för att få så mkt som möjligt gjort för ja skulle till Rs match i valsätra men tyvärr fick ja reda på att vi skulle jobba en extra timma för nya tider. Ja ni kan förstå hur mkt energi d sögs ut från mig. A som fyller år idag(GRATTIS) kom förbi en snabbis så bjöd ja han på pannkakor för vi inte skulle ses ikväll. Arbetsdagen sluta med trevlig sälskap iaf min favo vakt från bj va där med sina barn båda fick en överraskning haha. Skit underbar som försökte få mig tt gå ut ikväll och ville skriva på mig på listan urgulligt.

Men kvällens planer är att ja ska strax lyfta på min tynga rompa över till C för mat o förkrök innan vi drar ut till Saluhallen! Ser fram emot det som fan.

Just nu sitter ja leker med lillebror som är tjurig. Mamma har klippt hans hår. Han går till badrummet flera ggr o skriker hår o är rätt upprörd. Han går runt med mössa inne. Hans fina lockar är borta känner knappt igen han. Ush mamma fick förvarna mig för hon vet hur mkt ja diggar hans långa hår men hon skrämde upp mig som fan först hehe.

Aja nu ska ja fixa upp mig ja ser hemsk ut just nu...baaaaah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0