Give Me Everything

Heeey!!

Ja nu är man tbx här. Kände att jag sakna lite bloggandet så ja tänkte ge det ett nytt försök. Men med min egen takt utan känna press att ja måste uppdatera hela tiden så ni får inte klaga att ja e för seg:p!!

Iaf livet e lite annorlunda nu än sist ja blogga. Jag har inte vant mig än och är förvirrad mesta dels över hur ja ska känna. Men just nu tar ja en dag i taget. Har otroligt fina människor som hjälper mig på vägen.

Senaste tiden har ja tok jobbat men försökt hinna med att ha ett liv också. Spec nu när d har varit fint väder.

Idag regnade det och d va skönt men d känns väldigt dystert att två veckor frammåt kommer vädret va grått o regnigt. Jag vill ha sol jag behöver bli lite brun känner mig blek o tråkig.

Jag shoppade idag och fikat med min brukare. Känns så jobbigt tt ja inte riktigt kan njuta av nånting längre. Shopping som alltid lyft upp mitt humör men inte ens d funkar längre ja har denna vecka gjort av m ett par rödingar inte för tt skryta men ja borde va glad nu när skattepengarna e inne o ja får möjlighet att spendera på roliga saker. Jag ger d tid och hoppas ja tbx min motivation igen. 
Kanske tiden läker såren ja hoppas på det verkligen.


Har fastnat helt för denna låt. Jag gick loss på denna i fredags tills..

Nu ska jag iaf äta dolma och baklawa till efterätt inte ätit nån frukost så e ganska hungrig !! Sen ska ja till stan igen träffa H o I för en fika sen ska ja till S o mysa!!

Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0