You will meet two kinds of people in your life: ones who build you up and ones who tear you down. But in the end you will thank them both

Heeeey!!

Jag sitter på jobbet just nu. Sovit max 2 timmar då ja ändå sov riktigt skumt för att ja vakna till flera ggr under korta tiden. Har jobbat sen 7 och slutar strax. Ska mot stan för att träna och shoppa lite försöka hitta presenter inför nyårs firande. Men skönast blir att träna få ut lite av aggression Sen vet jag inte vart vinden vänder mig. Är grymt kraft och hopp lös. Försöker iaf lyssna på uppiggande musik. Som är mi8n bästa medicin under alla sits oavsett om de är sorg eller glädje.

Förra inlägget tog jag bort för ja kände att de va för mkt privat som jag skrivit upp så endast jag kan se. Jag hade så mkt blandade känslor och bara ville spy!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0