I'm willing to admit that I may not always be right, but I am never wrong.

Heeeeeeeey

Jag är väldigt seg idag. Legat i sängen sen tio har druckit kaffe utan resultat. Även prövat nya tugummin Vigo som ska göra en piggare..skitsnack funka inte.

Igår jobbade jag. Det gick jätte bra. Lite skönt är det att vara tbx. Tråkigt att alla sommarvikarier slutar. Efter jobbet träffa jag C skit skönt. Det va länge sen vi sågs.  Sen drog jag och jag köpte en NY DATA!! Wii äntligen. Sommaren är ändå över så behöver nått att underhålla mig med hemma. Senare mot kvällen drog jag till Plock och satte med ett glatt gäng. Jätte trevligt va d.

Idag ska jag jobba efter jobbet är jag inte ännu säker på vad jag ska göra.


Brukar inte lyssna på sånt här men blivit lite beroende tack vare Ad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0