If Heaven was a mile away, I would pack up my bags and leave this world behind

SHHHULLLLULUUU!!

Jag ja sitter i min säng och försöker lugna ner mina nerver just nu! Ja va inne på fejjan och fick vänförfrågan kände inte igen namnet och kolla på loggen så ser ja att d nån idiot som tagit profilbilder o namn på en del tjejer inklusive mig och lagt upp d. Först skicka jag in en anmälan och sen kontaktade resten av tjejerna. Efter massa tjat o fix så togs profilen bort. Fyfan va arg ja vart. Men nu när d löst så mumsar ja i mig kladdkaka som ja baka av sötsug!

Idag har ja inte gjort så mkt. Haft läkartid och träffat min brukare. På kvällen tittade jag på fotboll med bror. Så klart vann Real Madrid  me 4-0!! Lyckliiiiiiiiigast just nu! Annars har d varit en lugn tisdag.

Nu ska ja titta på nån film innan ja somnar!



Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0