Uturn

Heeeeluuu!!

Hoppas ni inte saknat mig för mkt har inte bloggat på några dagar. Jag har haft helt underbar tid. Jag är verkligen tacksam och väldigt nöjd hur mitt liv ser ut just nu. Har tjatat om d tidigare. Men jag har otroligt underbara människor runt om mig gör mig otroligt lycklig.

Här är lite kort om va ja gjort senaste dagarna. Lördags åkte jag till stockholm med Iva. Vi gick till stan en snabbis kolla runt för shoping. Sen blev d bråttom och vi skulle möta upp Gash. Blev fett stressad för vi hitta inte mötesplatsen och jag spriinger i högklackat och d tyckte Iva va roande så hon börja filma. När ja tittar bak och ser att hon inte hänger me skällde ja som en tok kärring. Vi båda på våra egna sätt lämna nog spår vart än vi va. När vi är ihop är vi galet flummiga men har alltid sjukt kul ihop. Vi mötte upp Gash till slut och åkte hem ihop. Där vänta vi på Jiji och laga mat ihop. D va riktigt kul. Sluta med att en skärde sig två som fick tårar för löken och fjärde gick runt och dansa. Men Middagen vart väldigt lyckad med good efterrätt och massa tjejsnack. Blev en kort promenad med Iva som va tvungen att gå hem *toffla* haha. Jag och tjejerna drack te och hoppa i pjamasen och myste till klockan va sent. Vakna sent på morgonen och blev lång och god frukost. Gud d skämde verkligen bort mig med god saker och ja fick fan inte ens lyfta ett finger. Hade saknat tjejerna otroligt mkt. Att ens när ja skulle hem blev så sent tt ja fick ta en taxi från d till tunnelbanan! Ville verkligen stanna kvar längre.

Men efter tjejernas besök åkte till min fina "lilla syster" Zah och Mog. D bor i sthlm i en riktig fin lägenhet. zah lagade god middag. Vi titta på deras semester bilder. D va riktigt trevligt. Längtar tills nästa gång redan. Gud så gulliga d är ihop. Båda passar bra ihop d fyller varandras luckor. D är helan och halvan. D va så fina på deras förlovning och bröllop. Zah såg ut som en prinssesa som fått sin prins båda lös av lycka. Sen tog jag sista tåget hem med ett leende på läpparna.

Måndagen va d återigen tbx på jobb. Hade otroligt roligt som vanligt. D har börjat en elev på mitt jobb. Kort svarthårig kurd pratar mkt kaxig rolig energisk. Hon kallas för mini Fidan  hahha!! Hon är som när ja va yngre! Efter jobbet åkte ja till stan för att träffa Hen. D va sjukt kul vi kolla på kläder mest för henne. Vi behövde en klänning och vi leta i minst 10 affärer runt 1000 plagg men denna brud va väldigt svårflörtad! Ja brukar hata att shoppa men jag verkligen gav allt att ens hon vart chockad. Ja visa olika plagg antigen för kort eller för stor för liten fel färg etc. Men skulle lätt göra om d. För vi hade sjukt kul ihop. D sjukt häromdan smsa ja henne fick konstig känsla och kom tänka på henne och just d ögonblicket skicka hon mig specielt sms.

Tisdag jobbade jag 15 timmar med en timmas rast först vanliga jobb Svbg 6:45- 16:00 och sen jobba som servitris på Pelle 17:00- 2300. Jag va helt död!!

Idag bara jobb oxå 14-21. Har umgåtts lite med mamma och äldre bröderna d va riktigt skönt.

Imorgon: jobb 7-12 sen ska jag träffa min brukare och efter d träffa upp Con & Hen.

På fredag + helgen är d massa jobb ska jobba 8 dagar i streck Skjut MIG!!!



Peace n Love


Kommentarer
Mary The one and only :)

diggar låten gums:) Må vääl!!! miss you <3

2010-11-29 @ 16:33:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0