Välkommen till Min Blogg!

Jag trodde aldrig skulle starta en blogg men nu när min älskling gjort en åt mig så får ja ta mig i kragen o börja skriva. Iva vet alltid hur hon ska göra mig glad och överraskar mig när ja minst anar. Tänkte sätta upp lite citat på bloggen förhhoppningsvis en för varje dag tycker om citat får en tankeställare sällan man stannar upp o tänker på livet ja tycker om det o se att jag inte missat nått. Om mig själv nu idag e ja förkyld och stannat hemma hela dan trodde ja skulle slippa undan men nej springa ut me nyduschat hår sätter visst sina spår. Dock har jag inte kunna låta bli pussa på två små raringar som smittat mig lite S Ivas dotter och E min lille bror. Medans ja bloggar hjälper ja lill brorsan R m sina hemläxor man skulle tro d lätt men nä! Men vi fixar det jag o han. Strax ska jag börja läsa boken Tätt intil dagarna med Mustafa Can. Det är en av mina hobbys att läsa som jag tyvär inte hunnit göra på sistonde mycket tid har gått åt jobb istället. Dagens: Iva son V kissa på hennes rygg hahah förlåt gumman men kan inte låta bli skratta. Jag sa faktist nej till Choklad Ingen älskar choklad mer än mig. Min söta mamma tänkte på mig och köpte nu medans jag är sjuk men har ingen aptit. Blää för att va sjuk

Bild tagen hos Cimp för nästan ett år sen


Life Is What U Make It



Kommentarer
Zahra

vem är det som egentligen den rätta att ha en blogg? haha du satt o tjatade på mig o se nu vem som skriver nu :P haha du är bäst big sister<3 keep goin!

2010-03-04 @ 20:12:08
Marie

härligt fidan!! ÄNTLIGEN:)som jag väntat:) stor goskraam

2010-03-05 @ 17:06:34
URL: http://beatofaheart.blogg.se/
Iva

yo baby yo baby YO! dax att uppdatera va!? komigen ge mig lite humor i min vardag bräää!

2010-03-05 @ 21:04:06
URL: http://ivonne.blogg.se/
Anonym

Tack sötnosar ska göra mitt bästa att få d funka ja ger d ett försök <3

2010-03-06 @ 01:40:43
Hena

hahhaha så du har äntligen anslutit dig till blogg världen!!! GRATTIS :P

2010-03-09 @ 20:30:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0