OYe BabY



Älskar vädret! Folk sluta klaga för fan! Jag skiter i om svettet rinner o byter massa plagg eller jobba och hjärnan är död! Så värt det! Tänk vilken vinter vi haft o kommer komma! Njuter så länge d varar!

Igår: Va jag hemma hos min frus bror och käkade efter att vart med barnen ute och badat i poolen.
Jag och frugan åkte ner till stan för att träffa upp några arbetskompisar och satte oss på Åkanten.
Kvällen slutade att vi tog ett par glas på Le parc och sen åt på Max!

Idag: VILA jag e så gott som död har vart hemma med familjen tills nu. Annrs har alla vart på olika håll den här veckan knappt hinnit umgåts. Men nu kommer min kanske blivande prins och plockar upp mig. Ska ta en fika.
Sen får jag se vart jag hamnar ikväll. för en helgen kommer va fullt av jobb.

Drottningen måste bäras så klart! går inte mer än nödvändigt!


Recognize problems when they are still small and deal with them before they grow. And learn how to distinguish between a quick summer rain and a devastating hurricane/ PC


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0