On the way


Heey !!

Sjukt trött vet att jag suger på blogga men hinner verkligen inte. Och när jag har tid är jag för trött.

Igår jobbade jag och allt gick på en räls så de va riktigt skönt fick mkt gjort. Efter jobbet hämta Hen mig och vi åkte till gränby centrum för att shoppa och leta praktik plats åt henne de va kul. Hon fixade ett. Det va skönt och se min ängel som jag saknat mkt. Men som tur ska ja träffa henne idag med.

Efter att ja träffa henne träffa jag tjejen jag är kontakt person till. De blev lite till shopping hitta jätte bekväma skor månadens bästa köp varma och snygga dessutom. Sen tog vi en fika på cafe Linne. EFter träffen fixade jag lite saker på stan. .Kände mig väldigt produktiv helt underbar känsla när man verkligen får mkt gjort.

Sen åkte jag hem en stund umgicks med familjen och åt middag ihop sen åter till stan. För att träffa upp Iva. Vi tog ett glas på
Magnusson jätte mysig stämning men vi bestämde oss att se läget på Terassen sämre musik men hade väldigt trevligt. Moh och hans underbara kompis gjorde oss sällskap.







Peace N Löve



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0