Uppdate

Sorry för segt uppdate...


Torsdag: 
Jobbade 07-16 Svbg. Våldgästa Kad med hans kompisgäng. Tvinga d till Jalla Jalla hade saknat kebab men sluta med att efter några tugger vart jag mätt. Så en av personalen kom o skällde ut mig för att jag inte åt upp maten hahah. Han ville veta va felet va. Men d va inge fel. Dock saknar jag saffets för d hade god kebab. Sen drog vi till ett fik. Satt där och prata allt mellan himmel och jord. Riktigt underbara människor. Tyckte om hur d kunde bara vara sig själv och d bjöd verkligen på sig själva. Sälsynt nu för tiden tycker jag. Jag skratta så mkt att jag nästan fick ont i magen. 

Igår: Börja dagen med massa ärenden. Umgick med mamma en stund. Obeskrivligt mysigt. Jobbade 15-21 Svbg.
Åkte till Suz o Co spelade Okey. D va riktigt roligt men tiden gick för fort bara.

Idag: Jobb 10-17 på Pelle. Riktigt skönt saknat min chef så otroligt. Ser upp till henne som är så stark och ändå har så mycket att stå i. Hon är den enda som får mig att öppna ögonen och tro på mig själv på ett riktigt bra sätt.
Ska strax med Iva, Kad och Jan för att se på fotbollsmatch. Heja Barca!




Blogg ya later


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0