A Person’s Actions Will Tell You Everything You Need To Know

Oufff! Vilken dag! hatar måndagar verkligen. De ska va början på en ny vecka o nya tag. Men jag är helt sliten nu. Kaos dag på jobbet. Hundra grejer o göra. En timma kvar sen är jag fri. Jag har planerat att gå o sola. Men känns som jag kommer nog ba gå hem o vila upp mig. Som tur har jag haft de riktigt bra helg. Det börja redan tors kväll då jag tillbringa kvällen med min pärla Iva. Fredag va jag på afterwork med kollegorna. Middag, bowling och barrunda. Lördag efter jobbet träffa jag mina pärlor Hena och Ula. Vi satt på terassen och tog igen massa. Söndag jobb och på kvällen tittade jag på fotboll me Goran, Honar och deras tjejkompisar. Nu tar jag djupt andetag och andas lugnt o går o försöker jobba igen!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0