Life isn't about waiting for the storm to pass, It's about learning to dance in the rain.

Heeeeej!
 
Vilka veckor jag har haft. Om jag ändå hade orken eller kunde skriva ner allt här. Jag har iaf haft det väldigt skönt.Jag jobbar heltid nu och de är grymt jobbigt. Långa dagar. Men trots det har jag försökt hinna med så mycket som möjligt på lediga dagarna. Jag älskar sommaren! Livet blir så roligare!
 
Här kommer lite bilder som jag tagit. Jag har oftast glömt i stunden att ta kort eller baterierna som e låga buhu.
 
 
 
 
Sommaren har startat med massa myskvällar med vänner! Efter massa bus har vi gottat i oss.
Jag och min busunge!
På en kurdiskfest!
Kurdisk fest med min Hayatiiii
Jag som är anti shopping sitter som vanligt och väntar på alla.
Sötnösen Rana som tar studenten! Omg förstår inte att 15 år har gått snart sen jag såg henne hihi!
Bus med Kusin vitaminer!
Våra söta feriearbetare som bakar godsaker varje dag! Jag klagade på de idag. Dags och hitta ny syssla vi går ju upp massa i vikt nu tack vare de.:P
My princess! I LOVE U
Mina hjärtan!!
Lilla systers Bday!
En hel dag me lille bror!
Sommarens första glass! Blodomloppet och kulturkarnevalen! Wunderbart
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0