Perhaps our eyes need to be washed by our tears once in a while, so that we can see Life with a clearer view again

Ska sluta jobba snart. Känner mig inte ett dugg trött..Kan bero på långa sovmorgon jag haft och latat mig i soffan innan jobbet.Jag tog med mig träningskläder ifall jag skulle få lust o träna. De har jag inte men min vilja skiter i lusten så jag ska ta mig till gymmet testa.Ska in dit o pröva lite försiktigt se om jag får motivationen tbx.
 
Här kommer lite instagram bilder jag digga!
Hur coolt är inte de?
Så SANT ju!
Rätt skööön!
Så braaaa o sant!!
Håller me ibland vill man ba säga så vissa blir så oatraktiva pga de!
De här är jag varje dag!
Me Like!
Den här så jag börja köra mig passar så perfekt!
Katt Williams i so wise!
Händer mig varje gåååång:p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0