Don't let days become just a time you pass

ohh så oresklös. Känner mig konstant trött. Fattar inte va de beror på om de vädret lr brist på vitamin i kroppen. Sover rätt mkt om dagarna vilket suger! Känns som jag ödslar tiden mer me min säng än att leva livet! Det har inte hänt nåttt nytt. Förutom tröttheten har jag de bra *pepparpeppar*, Inga större bekymmer lr så,
Bara vanliga ilandsproblem. Imorn ska jag göra nytt försök att träna får se hur det går. Här kommer lite bilder från helgen iaf=)
 
 
Lunch med min brukare! Hon kallade denna för bitchbild men ja va mest nöjd över att få maten
Solat försöka på mitt favo ställe kameleonten försökt få D vitamin o lite bränna när de inte blir riktigt sol förrän ett halvår
Shoppat me min sessa! Lovly day på gränby C
Fika som jag gör mesta dels under vintern
Me n mah gal! Impulsiv kväll vart sugen ut o busa o fick fixa oss snabbare än ever.
 
Mongos
Hotstuff
Underbara människor
Duck Lips !
 
Underbar kväll! Synd att jag inte fick bilder på alla! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0