Some people come in your life as Blessings, other comes in your life as Lessons

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!

Jag sitter i min säng och tittar på fina solnedgången. De har sina för o nackdelar att ha sängen vid fönstret. På morgonen då solen skiner  rakt i ansiktet och jag behöver sovmorgon och sovmasken ramlat av vill jag ba gråta för ibland e d skit svårt o somna om.

Nu är jag hemma efter långt arbetspass. Skysta kollegorna släppte mig tidigare hem och innan baka en kollega kladdkaka för min skull mummma!

Jag har totalt glömt och komma in o skriva. Snart är de en månad sen helt sjukt. Jag önskar jag kunde skriva oftare för jag vill verkligen kunna skriva ner allt ja gör för mitt dåliga minne. De är de bloggens syfte är. Jag ska i framtiden kunna komma in o kolla här!!

Sen sist har de varit valborg har haft de underbart blev en del äventyr. sen har jag varit i sthlm nästan en vecka förutom de har jag haft upp o ner dagar. Vissa dagar har jag fullspäckade dagar till dagar då jag sovit bort eller latat bort tiden. Igår shoppade jag och mamma hela dan nästan sen drog jag till O'learys och kolla på fotboll med Några kompisar. Tråkig match men bra stämning ändå. Nu kommer en ny vecka och jag har faktist inge som jag riktigt ser fram emot. Jag har inte tränat på över en vecka snart. Längtar tills jag får åka bort snart. Tre veckor kvar. Ska bli så sjukt skönt.



peace n love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0