Nobody can take away your pain, so don't let anyone take away your happiness.

Heeeeeey!!

På jobbet och har rast. Jag känner mig helt slut. Igår va lång dag pga sömnlösa dagen. Jag träna och de gick hur bra som helst. Sen skulle jag träffa min brukare men blev strul me tid så haffa upp mamma på  stan o tog en shoppingsrunda. Vi hade ombytta roller istället för att jag drog me henne runt i butikerna fick hon mig o går i varje butik i stan nästan. de sluta me att till jag fick be o böna om en paus för fika. Sen begav jag mig till jobbet och drack mängder av kaffe. Kvällen sluta hos Sussi. Planen va att vi skulle spela kubb men vädret hade en annan plan. Det va nästan bättre så. Träffa massa roligt folk och de blev massa bus. Efter jobbet idag ska jag träna en snabbis sen inte riktigt bestämt än hur kvällen ska sluta. Jag känner mig helt påköööörd! Sliten deppad och träningsvärk ingen bra kombo.





Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0